می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20 برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20 برای جلوگیری از دیالیز

می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه با GFR-20 برای جلوگیری از دیالیز؟ دیالیز یکی از درمان های متداول برای نارسایی کلیه است، اما بسیاری از بیماران می ترسند از مصرف آن را به دلیل عوارض جانبی، به طوری که آنها به دنبال برخی از درمان های جدید برای کمک به آنها جلوگیری از دیالیز.

می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه با GFR-20 برای جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، برای بیماران با GFR از 20 از بیماری خود در شرایط بحرانی است، بیشتر پزشکان آنها را توصیه به تصویب دیالیز، به عنوان آنها ممکن است تا حدی به طول عمر آن است. هنگامی که آنها این توصیه را قبول، آنها را مجبور به تکیه بر دیالیز برای بقیه زندگی است. با این حال، اگر آنها می توانند این فرصت گرانبها را به یک درمان فعال و درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه خود را در زمان گرفتن، آنها ممکن است فرصتی برای به دور از دیالیز باقی بماند، سپس کیفیت زندگی آنها را می توان برای یک عمر تضمین شده است.

چه درمانی می تواند بیمار را مبتلا به نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

درمان سیستمیک طب چینی می تواند بیمار را برای رسیدن به هدف کاهش کراتینین، بهبود کارکرد کلیه، بهبود کیفیت زندگی و طول عمر کمک کند.

در اینجا من توصیه هفت درمانی برای شما، آن یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است. هفت درمان های مختلف، از جمله در آن وجود دارد، و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند به نارسایی کلیه تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر بیماران می توانند آن را زودتر را، آنها ممکن است فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه خود داشته باشد، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید با ما نامه Asya.yue@mail.ru ارسال و یا دکتر ما به طور مستقیم به WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: